1,5 млрд не лише для Суспільного Мовлення, але й для ЛГБТ пропаганди

Актуально
25.08.2023
1,5 млрд не лише для Суспільного Мовлення, але й для ЛГБТ пропаганди

Суспільне|Культура, яке є структурним підрозділом Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) випустив документальний проєкт «Видимі». У ньому розповідається 10 різних історій про так званих «військових ЛГБТ» та «представників квір-спільноти».

Після 5 місяців роботи та 20 знімальних днів у різних містах та областях України відбулась презентація проєкту у Києві 17 серпня. На даний момент всі відео опубліковані.

Як зазначають автори, через проєкт вони хочуть донести глядачам голоси тих людей, яких раніше «рідко чули». Звернемо увагу, що в Україні за мирних часів ЛГБТ-угрупуванню дозволено проводити прайди та інші заходи на їхню тематику. Під час війни також не втратили свою «актуальність» у контексті законопроєкту № 9103 «Про реєстровані партнерства», який має на меті дозволити одностатеві партнерства, а згодом «шлюби».

На сайті Суспільного розповідають, що пропагандистський контент є частиною програми «Сприяння рівності та протидії дискримінації», яку реалізує Національний демократичний Інститут за фінансової підтримки Швеції. Як відомо, Швеція є одним з головних флагманів по просуванню ЛГБТ-пропаганди.

Зазначимо, що Суспільне фінансується державою цьогоріч у розмірі 1,5 млрд грн, як зазначається на сайті Центру демократії та верховенства права. Тобто завдяки платникам податків, звичайних українців був створений даний спецпроєкт, який спрямований на переконання та навіювання ЛГБТ-пропаганди суспільству на національному рівні. До того ж, отримуючи додаткове фінансування від іноземного уряду.

Водночас, Національне телерадіомовлення у своїй медіадіяльності не висвітлює тематику сім’ї та сімейних цінностей. Попри те, що ця медіакомпанія покликана надавати право голосу різним верствам суспільства.

Вуличний сімейний рух в Україні “Всі разом- за сім’ю!” є найбільшим сімейним рухом в Європі. Вуличні заходи проходять у 65 містах України, за участі понад 250 тисяч людей. Це демонструє домінантну підтримку сім’ї у суспільстві. Під час проведення таких фестивалів в обласних центрах регіональні мовники Суспільного відмовлялись висвітлювати ці масштабні вуличні заходи. Один з найвідоміших таких випадків трапився у Рівному.

Нагадаємо, що у 2020 році Суспільне|Мовлення отримало диплом та статуетку Novоmedia Awards. Тоді Асоціація «Новомедіа» відзначила Суспільне за систематичну трансляцію недільних богослужінь церков різних конфесій. Попри це, вони все ж вирішили скотитися до рівня популяризації і транслювання ЛГБТ-угрупування в Україні. Нагорода не підвищила рівень відповідальності Суспільного.

Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram