Директор ліцею Олеся Горгота: “Курс “Безбар’єрна грамотність” деструктивний для українського суспільства і веде до конфронтації”

Експертиза
28.01.2022
Директор ліцею Олеся Горгота: “Курс “Безбар’єрна грамотність” деструктивний для українського суспільства і веде до конфронтації”

У січні педагоги та чиновники різних міст України отримали від Офісу Президента листи щодо обов’язкового проходження курсу “Безбар’єрна грамотність”. Рух “Всі разом!” виявив, що таку концепцію використовують для просування гендерних ідей та лобіювання позитивного ставлення до ЛГБТ-угрупування. Лише в першому 5-хвилинному відео двічі було згадано про “толерантність” до людей з “протилежною до біологічної статі гендерною ідентичністю”. Разом з тим, Олеся Горгота, кандидат філософських наук, правознавець, директор ліцею, зазначає: “Даний освітній курс наказовим чином пропагує цінності – антинаукові, антисімейні та нетрадиційні для українського суспільства, безапеляційно насаджуючи думку, згідно з якою прихильники ЛГБТ-руху прирівнюються до осіб з інвалідністю та потребують такого ж правового статусу й підтримки”. 

Олеся Горгота, кандидат філософських наук, правознавець, експерт з ґендерної ідеології, директор ліцею, резидент Кабінету експертів, у коментарі руху “Всі разом!” каже:

“У час, коли Україна стоїть перед загрозою нападу Російської федерації і українське суспільство просякнуте напругою та тривожністю, вважаю державним злочином пропагувати подібні «освітні цінності». Сьогодні ми потребуємо національної консолідації та зміцнення державних позицій, а не створення внутрішніх конфліктів та суспільного непорозуміння. Ми потребуємо освітянської політики у напрямку ствердження сімейних цінностей, що є гостро актуальним для виживання українського народу. А не руйнування життєвих основ та відкидання тисячолітніх історичних підвалин власного існування.

Освітній курс «Безбар’єрна грамотність» є саме таким деструктивним для українського суспільства, веде до конфронтації, викликає збентеження та несприйняття з боку освітян і науковців, а також формує негативне ставлення до політики Президента України в сфері освіти у батьківської громадськості України.

Даний освітній курс наказовим чином пропагує цінності – антинаукові, антисімейні та нетрадиційні для українського суспільства, безапеляційно насаджуючи думку, згідно з якою прихильники ЛГБТ-руху прирівнюються до осіб з інвалідністю та потребують такого ж правового статусу й підтримки.

Також неправильно подається до розгляду ситуація ґендерної дисфорії, або порушення ґендерної ідентичності. Вважаю, що до формулювання та поширення в суспільстві позиції щодо цих питань варто долучати ширше коло експертів – науковців, педагогів, батьків. А не користатися думкою лише однієї неурядової громадської організації «Безбар’єрність».

Ґендерно неконформних осіб не можна прирівнювати до осіб з особливими освітніми потребами. Вони мають різну причину та природу захворювань. В освітньому курсі «Безбар’єрна грамотність» бачимо як прихильники ЛГБТ використовують людей з інвалідністю для отримання власної політичної вигоди.

Дана пропаганда «подолання бар’єрів» у сприйнятті порушення ґендерної ідентичності для визнання його як нормального примушує українців до нівелювання життєвих основ українського суспільства та самої людини – до відкидання таких «бар’єрів» як: наука, Бог, природне та соціальне право, моральність українського народу, здоровий ґлузд”.

Нагадаємо, рух “Всі разом!” детально описав які листи надійшли освітянам та чиновникам щодо “Безбар’єрної грамотності” та проаналізував першу серію цього курсу.

 

Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram