Harley-Davidson, John Deere, Ford та інші провідні компанії США відмовляються від підтримки лгбт

Актуально
02.09.2024
Harley-Davidson, John Deere, Ford та інші провідні компанії США відмовляються від підтримки лгбт

Колишній режисер музичних відео в Голлівуді Роббі Старбак розпочав онлайн-кампанію проти «програм розмаїття, справедливості та інклюзія» (DEI – diversity, equity, inclusion) на рівні великих компаній. Він виступає проти корпоративної пропаганди таких тем, як боротьба за змінами клімату та «права» лгбт. Старбак спрямував енергію правих на відомі бренди, популярні серед політично консервативних клієнтів — Harley-Davidson, Tractor Supply Co., John Deere, Ford Motor Company та інші. Він невпинно привертав увагу в інтернеті до минулої публічної політики цих компаній. Результат не змусив себе довго чекати і ці організації вже відмовились від підтримки DEI.

Що таке програма DEI
Різноманітність, справедливість та інклюзія (DEI ) — це організаційні рамки, які прагнуть сприяти «справедливому ставленню та повній участі всіх людей в організаціях». Програма націлена на «залучення до роботи кожного, незалежно від віку, гендерної ідентичності, раси, сексуальної орієнтації, фізичних чи розумових здібностей, етнічної приналежності та досвіду».

Тобто ініціатори програми прагнуть зобов’язати організації наймати на роботу людей, які начебто піддавалися дискримінації на основі ідентичності. Це стосується навіть тих людей, які не мають досвіду та не вміють виконувати роботу, на яку претендують. Вже згаданий Старбак називає таку корпоративну політику «злом і троянським конем для просування лівацтва».

Проте останнім часом політика DEI викликала критику. Вона була спрямована на конкретну ефективність її інструментів, таких як навчання різноманітності, її вплив на свободу слова та академічну свободу, а також на ширшу критику з політичних чи філософських мотивів.

Діяльність та позиція Старбака
35-річний Старбак живе поблизу Нашвілла зі своєю дружиною Лендон і трьома дітьми шкільного віку. Він почав свою кар’єру в Голлівуді заснувавши продюсерську компанію. Він працював над рекламними роликами, фільмами та музичними відео. У 2018 році Старбак і його дружина переїхали до Франкліна, штат Теннессі і стали політичними активістами. Під час пандемії проводив кампанію проти масок і примусової вакцин від Covid-19.

Роберт і Лендон стали активними прихильниками законопроєктів у штаті Теннессі, які націлені на заборону медичних програм, які допомагають змінювати зовнішні статеві ознак неповнолітнім (гормональна терапія та хірургічні втручання). Вони виступають за криміналізацію драг-шоу в громадських місцях або в місцях, де їх можуть переглядати неповнолітні.

Старбак переконаний, що компанії повинні припинити спонсорувати лгбт-прайди та заходи лгбт, бо вони популяризують у тому числі секс з неповнолітніми. Він хоче, щоб корпоративна Америка трималася осторонь соціальних проблем і притримувалась «нейтральної» позиції. «Адже ці компанії залежать від консервативних споживачів їхніх товарів і послуг», — сказав він у інтерв’ю CNN.

Боротьба з програмою DEI
У 2020 році корпоративні ініціативи DEI пожвавилися після хвилі протестів за расову справедливість після вбивства поліцією Джорджа Флойда. Тоді компанії витратили приблизно 7,5 мільярдів доларів на заходи, пов’язані з впровадженням стандартів DEI. Але останніми роками компанії стали мішенями для активності правих політичних сил.

Лідери республіканців, такі як губернатор Флориди Рон ДеСантіс, сенатор від Арканзасу Том Коттон, а також праві коментатори, такі як Метт Уолш та інші, чинили тиск на такі бренди, як Bud Light, Disney і Nike, щоб вони припинили підтримку програми DEI.

Кампанія Старбака проти Tractor Supply
Tractor Supply Co. відома тим, що продає корми для домашніх тварин, а також обладнання для газонів і садів. У червні Старбак почав виступати проти політики брендів, починаючи саме з Tractor Supply. Він розкритикував позицію компанії щодо просування лгбт-культурив в офісах та ініціативи щодо найму персоналу за критеріями DEI. Старбак закликав клієнтів бойкотувати Tractor Supply.

«Як клієнт, я думав, що не хочу витрачати там свої гроші. Я не хочу, щоб гроші, які я там витрачаю, поверталися та використовувалися на політику чи активізм, з якими я абсолютно не згоден, — сказав Старбак. – Настав час викрити Tractor Supply», — написав він уперше 6 червня цього року на своїй сторінці у X (Twitter). Інші консервативні політичні кандидати, активісти та клієнти почали критикувати компанію в соціальних мережах і заявили, що припинять робити покупки в мережі.

Після цього компанія зявила, що відмовляється від програми DEI. «Ми чули від клієнтів, що ми їх розчарували. Ми взяли цей відгук близько до серця», — йшлося у заяві Tractor Supply 27 червня. Компанія оголосила, що ліквідує робочі квоти, для відповідності критеріям «різноманітності, справедливості та інклюзії»; скасує свої цілі скорочення викидів вуглецю; а також припинить спонсорства «прайдів».

Після того, як було оголошено про зміну політики, Старбак назвав цей крок «грандіозною перемогою» та «найбільшою перемогою бойкоту в його житті».

Кампанія Старбака проти John Deere
John Deere займається виробництвом сільськогосподарського обладнання. У липні Старбак розпочав свою кількатижневу кампанії проти політики John Deere. Його зусилля знову закінчились успіхом. Компанія John Deere оголосила, що більше не буде спонсорувати заходи «соціальної чи культурної обізнаності» та перевірить усі свої навчальні матеріали.

Кампанія Старбака проти Harley-Davidson
Harley-Davidson компанія, яка займається виготовленням мотоциклів. «Настав час викрити Harley Davidson», — написав Старбак 23 липня у X. Він перерахував близько 20 прикладів того, як компанія пропагувала ліву ідеологію. Серед згаданого Старбаком Harley-Davidson спонсорував навчальний табір для підприємців лгбт, пожертвував United Way і хоче збільшити різноманітність своєї робочої сили, намагаючись збільшити свою базу мотоциклістів. Ілон Маск та інші лідери правого крила поширили публікації Старбака у соціальних мережах.

«Ми засмучені негативом у соціальних мережах за останні кілька тижнів, спрямованим на розділення спільноти Harley-Davidson», — написала компанія в заяві, опублікованій на X. Компанія додала, що «ми не працюємо з DEI. У нас немає ідеологічних квот у наймання працівників.

Також в підприємстві заявили, що переглянуть всі спонсорські та сторонні організації, з якими компанія пов’язана. Вони зазначили, що компанія створить центральний інформаційний центр для схвалення цих відносин. В компанії також припустили, що відмовляться від деяких спонсорів, зокрема фестивалів лгбт-прайд, заявивши, що в майбутньому бренд зосередиться виключно на розвитку мотоспорту. Компанія також заявила, що припинить свої відносини з Human Rights Campaign, провідною групою захисту лгбт. «Ми як і раніше прагнемо прислухатися до всіх членів нашої спільноти», — йдеться в заяві компанії Harley-Davidson.

Кампанія Старбака проти Ford Motor Company
Ford Motor Company компанія, яка займається виготовленням автомобілів. Вона стала наступною мішенню Старбака. Він також розпочав кампанію проти підтримки нею програми DEI. Результат не змусив себе чекати довго. У Ford опублікували листа від генерального директора Джима Фарлі до своїх співробітників, у якому виконавчий директор заявив, що «зовнішнє та правове середовище, пов’язане з політичними та соціальними проблемами, продовжує розвиватися», і тому минулого року компанія «подивилася по-новому» на свою політику.

У листі Фарлі виклав низку пунктів, повідомивши співробітникам Ford, що компанія більше не використовує квоти при найманні на роботу, і сказав, що вона надає пріоритет своїм ресурсам для бізнес-цілей, «а не публічно коментувати численні суперечливі питання дня». Фарлі також повідомив співробітникам, що на початку року Форд прийняв рішення більше не брати участі в індексі корпоративної рівності кампанії з прав людини. Йдеться про щорічний звіт, який раніше готувався для оцінки «політики, практики та переваг для лесбійок, геїв, бісексуалів, транссексуалів і квір співробітників».

Коментар Старбака про успіх
«Це не все, чого ми хочемо, але це чудовий початок. Зараз ми змушуємо багатомільярдні організації змінювати свою політику лише через страх бути наступною компанією, яку ми викриємо. Ми продовжуватимемо спілкуватися з нашими джерелами в компаніях, які викриваємо, і повідомлятимемо про будь-який такий крок. Я можу пообіцяти, що якщо нам доведеться робити другий звіт, то він буде набагато агресивнішим. Ми перемагаємо і один за одним ми повернемо розсудливість корпоративній Америці», – написав Старбак в X, коментуючи останню перемогу.

Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram