COMFY – клуб для ЛГБТ, Eldorado.ua – місце для сімей

Актуально
13.06.2023
COMFY – клуб для ЛГБТ, Eldorado.ua – місце для сімей

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY 12 червня опублікувала новий логотип. У оновлене лого замість літери « О» додали прапор ЛГБТ.

Свій логотип магазин змінив на всіх сторінках у соцмережах та сайті, а в Twitter з’явився пост про підтримку ЛГБТ-угрупування: «COMFY підтримує різноманітність та поважає свободу кожного».

Клієнти відразу відреагували на ЛГБТ-пропаганду, яка проникла навіть у магазин для електротехніки.

Офіс руху «Всі разом!» у контексті оновленого логотипу коментує: «Таким чином, можна констатувати, що COMFY демонструє вороже ставлення до сімей і дітей. Родини з дітьми відвідуючи цю мережу можуть наскочити на відверту пропаганду ЛГБТ ідей в стінах магазину».
Можна вважати, що таким чином бізнес починає просувати через свою мережу скандальний політичний порядок денний.

На відміну від COMFY, мережа магазинів побутової техніки Eldorado.ua ще восени 2021 року змінила свій стиль. Цінності компанії та слоган: «Заради сімей» створюють образ соціально відповідального бізнесу. Сама ж генеральний директор Віра Вітінська зазначає, що таке позиціонування визначає пріоритет сімейних цінностей у корпоративній культурі та створює турботу і про сім’ї співробітників. На оновленому логотипі зображені тато, мама і двоє діток.

Відтепер українським сім’ям буде легко визначитись у якій мережі варто купувати техніку, а де можна наскочити на пропаганду девіантних стосунків. На прикладі двох наведених магазинів бачимо, як через бізнес можна підтримати або навпаки шкодити сім’ї, нації та національній безпеці України. В умовах війни та демографічної прірви, мережа COMFY взяла курс на депопуляцію й атаку на сімейні цінності, батьківство та материнство.

Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram