114 РЕКЛАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ «ВСІ РАЗОМ ЗА СІМ’Ю!» ВСТАНОВЛЕНО В УКРАЇНІ

Актуально
07.09.2020
114 РЕКЛАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ «ВСІ РАЗОМ ЗА СІМ’Ю!» ВСТАНОВЛЕНО В УКРАЇНІ

З початком карантинних обмежень травень-червень стали неможливими для проведення вуличних сімейних заходів у звичному форматі. Розуміючи ситуацію, рух «Всі разом!» підготував вкінці травня ідеї для просімейних подій в умовах збереження соціальної дистанції та дотримання карантинних норм. Серед них була акція – розміщення зовнішньої реклами «Всі разом за сім’ю!» та відповідно розроблені два типи макетів. 

Після презентації цих ідей в кількох містах стихійно почала виникати активність по формуванню сімейних акцій зовнішньої реклами. Проте аби зробити соціальну рекламу «Всі разом за сім’ю!» у містах системною, вкінці травня офіс руху «Всі разом!» надіслав в усі ОДА та міські ради великих міст листи із проханням розмістити рекламу «Всі разом за сім’ю!».

Така кореспонденція дозволила отримати 30 взаємодій із представниками місцевої влади різних рівнів. Це телефонні дзвінки, електронні та паперові листи. Результат такої роботи – 11 міст і 114 одиниць зовнішньої реклами «Всі разом за сім’ю!» у літній період 2020 року.

Зокрема, реклама розміщена у таких містах та кількості одиниць відповідно: Львів (1), Херсон (15), Іллінці (1), Маріуполь (6), Фастів (2), Кривий Ріг (22), Київ (30), Нижні Сірогози (1), Велика Олександрівка (1), Чернівці (9), Хмельницький (6).

Друк та поклейку за власний кошт забезпечили чотири міста: Херсон (10 сітілайтів), Львів (1 білборд), Кривий Ріг (20 сітілайтів та 2 білборди), Фастів (2 білборди).

Варто згадати ініціаторів акцій зовнішньої реклами у своїх містах, які без додаткової мотивації взяли на себе відповідальність по домовленостях розміщення бордів. Зокрема, у Херсоні за сприяння Андрія Яценка розмістили п’ять білбордів, в Іллінцях на території церкви над центральною дорогою вивісили білборд за ініціативи пастора Євгенія Каширця, трохи згодом Фастів долучився та за сприяння Андрія Яківця розмістив два білборди при в’їздах у місто.

Окремим блоком стало розміщення 20 метролайтів у Київському метрополітені з 1 вересня. Особливо радує позиція мера Києва – Володимира Кличка щодо зміцнення природних сімейних цінностей. У дорученні він пише так: «З метою популяризації та укріплення традиційних сімейних цінностей, зміцнення родинних відносин між батьками та дітьми, прошу забезпечити розміщення тематичних плакатів…».

Відповіді, які отримав офіс руху «Всі разом!» на запити по розміщенню соціальних сюжетів на рекламних конструкціях у різних містах України, умовно можна розділити на три категорії: відповіді із відмовою без пояснення причин; відповіді із поясненням причини відмови; згода на розміщення реклами «Всі разом за сім’ю!»

Переважно друк здійснювався за кошти руху «Всі разом!» або місцевих партнерів, а розміщення – за місцевий кошт. Проте є міста, які на себе взяли і друк, і поклейку. В телефонному режимі узгоджувалися усі деталі: кількість реклами, період розміщення тощо.

Здивуванням стали відповіді областей західної частини України. Зокрема, Волинська ОДА, Закарпатська ОДА, Рівненська міська рада, Кам’янець-Подільська міська рада, а також центральна Україна – Запорізька міська рада та Черкаська ОДА. Керівництво перерахованих вище органів державної влади дуже бюрократично підійшло до питання і просто повідомило про неможливість встановлення соціальної реклами «Всі разом за сім’ю!». У листах пояснення про причину відмови – реклама не фінансується з держбюджету. Проте саме місцева влада є суб’єктом регулювання реклами, а тому при співпраці із власниками рекламних щитів розміщення сюжетів «Всі разом за сім’ю!» цілком можливе.

Тепло про підтримку сімейних цінностей відгукується Харківська міська рада. Зокрема, вона не змогла розмістити соціальну рекламу «Всі разом за сім’ю!», але ця відмова супроводжувалася підтримкою сімейних цінностей, поясненням що безпосередньо харківська влада робить для збереження інституту сім’ї та заявою, що це питання потрібно розглядати системно.

Проте є і дійсно достойна робота органів державної влади. Зокрема, Криворізька міська рада сама розмістила 22 конструкції зовнішньої реклами і відзвітувала про це й листі. Також гарно потрудилася і Херсонська ОДА. У своїй відповіді повідомила: «Інформаційно-просвітницькі зображення ГО «Громадянський рух «Всі разом!» розміщено на сайтах районних державних адміністрацій та надіслано до сільських і селищних рад. За інформацією Каховської районної державної адміністрації, запропонованi постери розмiщено на iнформацiйних стендах адмінiстративних будiвель та закладiв соцiально-гуманiтарного спрямування. За умови надходження готової друкованої продукції є можливість розмістити 1 постер розміром 3 на 6 м у смт Нижні Сірогози на біл-борді комунального закладу «Нижньосірогозький районний будинок культури» та 1 постер розміром 3 на 6 м у смт Велика Олександрівка по вул. Театральній».

Офіс руху «Всі разом!» дякує місцевим органам влади та партнерам, які подбали про розміщення просімейної соціальної реклами у своєму місті.

Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram