«Розпродаж» сімейних цінностей – флешмоб від «Правої молоді»
Українська молодіжна організація «Права Молодь» оголосила флешмоб під назвою «Розпродаж» сімейних цінностей».
Після шквалу оновлених різнокольорових логотипів магазинів та компаній з нагоди так званого «місяцю гордості». Молодь вирішила зробити акцію «бойкоту Comfy». Спрямовану на протидію ЛГБТ-пропаганді та захисту сімейних цінностей в Україні. Одразу після, «Права молодь» також організували флешмоб «Розпродаж» сімейних цінностей», що стосується мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy, яка одна з перших підтримала «місяць прайду». Про умови участі розповіли у соцмережах. Ось, що пропонують:
– На сайті магазину замовити товар на від 15 до 45 тисяч накладеним платежем (пральна машина, холодильник, мікрохвильова піч);
– Після прибуття товару на пошту, почекати до останнього дня;
– Перед тим, як менеджер оформить в останній день повернення, на пошті записати відео з розмовою в якій говорите: «Ми відмовляємося від товару, бо ви підтримуєте пропаганду ЛГБТ»;
– Надіслати відео та знімок екрану замовлення @PravaMolod для публікації.
Молодіжна організація вибере перших найкреативніших 50 осіб, які отримають лімітовані стікери від організації «Права молодь». Закінчення флешмобу «Розпродаж» сімейних цінностей» 25 червня 20:00.
Звернемо увагу, що в акції «бойкот Comfy» взяли участь, такі міста: Закарпаття, Дніпро, Львів, Київ, Житомир, Суми, Ужгород, Одеса, Бровари, Кропивницький, Харків та інші. Організація повідомляє, що загальна кількість міст-учасників – 18.
Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram