Meta видалила церкву та віру з Facebook та Instagram

Актуально
24.11.2022
Meta видалила церкву та віру з Facebook та Instagram

Вже з 1 грудня у силу вступають кардинальні зміни у налаштуванні двох соціальних мереж від материнської компанії Meta – Фейсбук та Інстаграм.

Зміни полягають у видаленні детальних параметрів у персональних профайлах користувачів та налаштуванні реклами. Тепер рекламодавці не зможуть адресувати свою рекламу на цільову аудиторію, чиї інтереси пов’язані з релігією та вірою – відповідні тематичні теги та мітки зникли.

Але насправді, зміни у особистих та таргетованих налаштуваннях почались ще на початку року. « Починаючи з 19 січня 2022 року ми видалимо детальне націлення аудиторії, які стосуються тем, що сприймаються як делікатні…», – офіційне пояснення з мережі компанії Мета.

Речник Meta Еміль Васкес каже: «У рамках наших зусиль, щоб полегшити навігацію та використання Facebook, ми видаляємо кілька полів профілю: інтереси, релігійні погляди, політичні погляди та адреса». Тобто за поясненнями про нібито спрощення, як кажуть оглядачі, стоїть ідея протидії дискримінації і розділення між субкультурами. А тому так звані «делікатні і надто особисті» параметри прибрано з налаштувань.

Впроваджені зміни викликають занепокоєння у церков і релігійних організацій. Адже тепер вони втрачають можливість проводити цільові рекламні та фандрейзингові кампанії.

Еміль Васкес на це відповідає, що з налаштувань також видалили  політичні погляди та сексуальну орієнтацію. Meta додають у зверненні: «Зникли параметри, що посилаються расову чи етнічну приналежність, політичні симпатії, релігію чи сексуальність».

Зазначимо, що Meta отримує 98% свого доходу від рекламодавців, які можуть націлюватися на конкретні демографічні групи та споживачів, оскільки компанія створила профілі своїх користувачів через їх онлайн-активність. Майже 2 мільярди людей щодня користуються додатком Фейсбук.

 

“Всі разом!”

Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram