McDonald’s, Boeing та Nissan посилюють тренд провідних компаній відмовлятися від підтримки лгбт

Актуально
07.01.2025
McDonald’s, Boeing та Nissan посилюють тренд провідних компаній відмовлятися від підтримки лгбт

McDonald’s оголосив 6 січня, що припиняє програму «розмаїття, справедливості та інклюзії» (DEI – diversity, equity, inclusion). У листопаді минулого року, це зробила компанія Boeing, а в грудні компанія Nissan. Завдяки діяльності активіста Роббі Старбака, відмовлятися від підтримки лгбт стало трендом для провідних американських компаній.

Нагадаємо, що колишній режисер музичних відео в Голлівуді Роббі Старбак у червні минулого року розпочав онлайн-кампанію проти «програм розмаїття, справедливості та інклюзії» (DEI – diversity, equity, inclusion) на рівні великих компаній. Він виступає проти корпоративної пропаганди «прав» лгбт. Старбак спрямував енергію правих на відомі бренди, популярні серед консервативних політичних клієнтів. Він невпинно привертав увагу в інтернеті до минулої публічної політики цих компаній.

Ініціатори програми DEI прагнуть зобов’язати організації наймати на роботу людей, які начебто піддавалися дискримінації на основі ідентичності. Це стосується навіть тих людей, які не мають досвіду та не вміють виконувати роботу, на яку претендують. Старбак називає таку корпоративну політику «злом і троянським конем для просування лівацтва».

Раніше ми писали, що від політики DEI вже відмовилися Harley-Davidson, Tractor Supply Co., John Deere, Ford Motor Company, Toyota та Caterpillar. Пізніше до цього списку приєдналися Walmart, Toyota та інші. Більшість з цих компаній зробили цей крок після тиску Старбака в інтернеті. Проте останнім часом компанії відмовляються від підтримки лгбт після попередження від Старбака про початок кампанії проти них.

Boeing
Роббі Старбак сказав, що у жовтні зв’язався з генеральним директором Boeing Келлі Ортберг, щоб повідомити, що він проведе онлайн-кампанію проти їхньої політики DEI. «Наші кампанії настільки ефективні, що ми змушуємо деякі з найбільших корпорацій у світі змінити свою політику без того, щоб я навіть опублікував відео, лише через страх стати наступною компанією, яку ми викриємо», — написав Старбак на X. До нього в цій боротьбі приєднався американський мільярдер Ілон Маск. І вже в листопаді минулого року Boeing ліквідував свій відділ DEI у рамках капітального перегляду своїх операцій за наказом нового керівника компанії.

Nissan
У грудні Старбак повідомив Nissan, що планує розповісти про їхню компанію своїм 730 000 лояльних «анти-DEI» підписникам на X. Але компанія погодилася на «продуктивні розмови» та зобов’язалася внести деякі ключові зміни, сказав він у пості. І вже через декілька тижнів Старбак повідомив, що Американський підрозділ японського автовиробника припинить фінансування заходів Pride. Також скасує свої квоти найму та просування по службі для різних претендентів.

McDonald’s
Гігант швидкого харчування став першою компанією у 2025 році, яка скоригувала свою політику DEI. У відкритому листі до своїх співробітників і постачальників McDonald’s заявив, що хоче «підкреслити кілька важливих змін у своєму підході». Зміни передбачають: скасування своїх «амбіційних цілей представництва», позбавлення від зобов’язань DEI для своїх постачальників, припинення зовнішніх опитувань тощо.

Це рішення означає, що компанія приєднується до довгого списку компаній, які пообіцяли припинити участь у Індексі корпоративної рівності кампанії з прав людини. Це стосується відміни надання переваг працівникам лгбт.

У McDonald’s заявили, що почали обговорювати зміни кілька місяців тому. Проте Старбак заявив на X, що за три дні до цього оголошення він попередив McDonald’s, що він буде звітувати про їхню політику DEI, якщо вони від неї не відмовляться. Старбак сказав своїм підписникам: «Як наш перший корпоративний фліп у 2025 році, я просто хочу сказати: З НОВИМ РОКОМ!».

Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram