Підтримка т.з. «Прайд місяця» в Україні: які держустанови та компанії заявили позицію проти сім’ї

У червні в Україні знову активізувалась інформаційна кампанія на підтримку так званого «Прайд місяця». Під виглядом толерантності й рівності низка державних та приватних структур відкрито просували ЛГБТ-символіку, змінювали логотипи та транслювали відповідні наративи. Водночас є кілька компаній, які раніше долучалися до ЛГБТ-пропаганди, натомість цього року відмовилися від цієї практики. Отже називаємо всіх поіменно – суспільство має знати тих, хто працює на розділення суспільства, хто атакує інститут сім’ї і таким чином посилює демографічну кризу під час війни.
Підтримай нас – долучайся або зроби донат!
Суспільне мовлення
Державна телерадіокомпанія змінила логотип на кольори ЛГБТ у Facebook. Це відбувається коштом держбюджету та платників податків, серед яких переважна більшість — люди з традиційними сімейними цінностями.
«Суспільне Мовлення систематично створює й розвиває проєкти, що висвітлюють важливість інформування про рівність прав у суспільстві, зокрема прав ЛГБТІК+», — написано у відповідному дописі Суспільного.
ПриватБанк
Найбільший державний банк в соцмережі Instagram змінив аватарку, додавши в свій логотип ЛГБТ-шестиколор.
Новий канал
Медіа-група активно популяризує ЛГБТ-ідеологію через соцмережі, візуальний стиль і підтримку «прайд-кампаній». У соцмережах та на телеканалі вони змінили аватарки, додавши у свої логотипи символіку ЛГБТ. Також неодноразово публікували добірку фільмів та серіалів, які пропагують ЛГБТ-ідеологію. Крім цього був опублікований допис з поясненням ЛГБТ-термінології.
Український інститут
Ця офіційна культурна установа, заснована Кабінетом Міністрів України та належить до сфери управління МЗС України, що має представляти Україну за кордоном, також долучилась до «Прайд-ініціатив», як і в минулі роки. Вони змінили аватарку у Facebook, чим підтримали ідеологічну кампанію замість популяризації національної ідентичності й християнських цінностей.
«Український інститут дотримується принципів рівності та поваги до прав людини. Ми не підтримуємо поділ суспільства за будь-якими ознаками — статі, раси, віку, віросповідання, сексуальної орієнтації чи ідентичності», — зазначено у відповідному дописі компанії.
Укрпошта
Цього року національний поштовий оператор також не залишився осторонь — долучився до кампанії, поширюючи відповідну символіку у Facebook. Варто відзначити, що на відміну від минулих років, аватарку в соцмережах не змінювали.
«Ми — за світ, де тебе не сортують за ознаками, а приймають без бар’єрів, без знецінення й без осуду», — зазначено у відповідному дописі компанії.
Музей Ханенків та Одеський художній музей
Обидва державні музеї також змінили візуальну айдентику. Нагадаємо, що у минулому році вони також висловлювали підтримку ЛГБТ-угрупуванню попри те, що всі найпопулярніші музеї світу перестали це робити.
Comfy, Книгарня «Є», Пром.ua
Відомі українські бренди долучилися до інформаційної хвилі, яка транслює антисімейні наративи. У своїй публічній політиці вони не виявляють жодної поваги до всіх українців, які дотримуються природного розуміння шлюбу й статі.
«COMFY — за світ, у якому кожен може робити свій вибір: без осуду, без страху, з повагою та прийняттям», — зазначено у відповідному дописі компанії.
Також відзначимо, що деякі українські компанії почали відмовлятися від подібних практик. В цьому році, на відміну від попередніх, своєї підтримки в соцмережах не демонстрували такі організації, як Київстар, Lifecell, Vodafon та Uklon.
Рух «Всі разом!» нагадує, що майбутнє України неможливе без родини, де народжуються і виховуються діти, плекається зв’язок поколінь, забезпечується подальше існування і функціонування українського народу. Тому рекомендуємо за можливості обирати правильні організації для отримання послуг та ігнорувати організації, які пропагують ліворадикальну ідеологію та антисімейні наративи.
«Всі разом!»
Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram