Apple, HP, Vogue, IBM та інші корпорації «перевзулися»: вперше за багато років без ЛГБТ-шестиколорів на логотипах у червні

Провідні американські корпорації, які ще донедавна активно демонстрували підтримку ЛГБТ-угрупування під час так званого «Місяця гордості» (Pride Month) у червені, цього року стрімко змінили курс. У 2025-му гіганти на кшталт Apple, IBM, HP та інших відмовилися від традиційної шестиколорної символіки, яка зазвичай з’являлася на їхніх логотипах у рамках щорічних pride-кампаній у червні.
Це помітили як звичайні користувачі, так і публічні коментатори — зокрема відомий політичний радник в США Райан Фурньє, який опублікував порівняльне зображення. Ми перевірили та виявили, що жодна з таких компаній як Apple, IBM, HP, American Airlines, Paramount+ і Vogue не змінили свої аватарки у Facebook на кольори ЛГБТ-прапору, як це відбувалося у попередні роки. Навіть компанія Starbucks, яка відома найбільш агресивною пропагандою ЛГБТ, не змінила свого логотипу станом на 2 червня.
Підтримай нас – долучайся або зроби донат!
Також відомо про те, що американські лгбт-угрупування зустрічаються з проблемами втрати фінансування так званого святкування «Прайд місяцю». Наприклад, Google та Home Depot у травні цього року оголосили про свої плани відмовитися від підтримки фестивалю Pride Toronto. Організатори попередили, що втрата спонсорів створить операційні труднощі для Pride Toronto
Також відомо, що Mastercard, Citi, Pepsi, Nissan та PwC відмовилися від спонсорства New York Pride. У Вашингтоні, округ Колумбія, компанії Booz Allen Hamilton та Deloitte вийшли з оргкомітету WorldPride.
Останні події, зокрема різка зміна позиції провідних брендів щодо участі в Pride Month, зниження фінансування ЛГБТ-заходів та ухвалення низки законів у США, свідчать про помітний культурний зсув у західному світі. Корпорації, які раніше активно просували ідеї так званої інклюзії та гендерної різноманітності, сьогодні обережніше ставляться до таких ініціатив, зважаючи на зміну суспільних настроїв та політичного клімату, що стає дедалі консервативнішим.
Все більше країн і спільнот повертаються до традиційних уявлень про суспільний порядок, родину й моральність. Таким чином, ми можемо спостерігати загальносвітову тенденцію: курс на відновлення традиційних християнських цінностей, де родина, біологічна стать, духовність і поміркованість знову набувають пріоритету.
Щоб першими отримувати перевірену інформацію та компетентні експертні коментарі, підпишіться на наші офіційні канали у Viber та Telegram