громадянський рух

Оновлений проект Рішення місцевої ради щодо захисту інституції сім’ї

До розгляду пропонується новий проект Рішення місцевої ради щодо захисту інституції сім’ї на рівні адміністративно-територіальної одиниці і на рівні загальнодержавному.

З боку окремих міжнародних інституцій і громадських організацій посилюється тиск на державні і місцеві органи влади. Тому виникає нагальна потреба, щоб місцеві представницькі органи влади голосуванням на сесії відповідної ради зробили наступне:

— звернулися до центральних органів влади з вимогою захищати інституцію сім’ї в Україні;

— задекларували і проголосили на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці політику, метою якою є систематичний захист природної сім’ї і протидія «гендерній ідеології».

Якщо попередній варіант Рішення містив лише звернення до центральних органів влади на захист сім’ї, то оновлений варіант Рішення чітко декларує неможливість пропаганди поведінкових і статевих девіацій на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Таке декларування полягає у рішенні унеможливити проведення публічних кампаній і заходів, які складають загрозу інституту сім’ї як складовій стратегії національної безпеки України («марші рівності», «прайди», «гей-парадів», «фестивалів квір-культури», тематичні виставки і покази тощо). Суттєвим положенням оновленого Рішення є декларація наміру домагатися заборони у судовому порядку проведення зазначених заходів у випадку надходження повідомлення про них.

При цьому, головні вимоги попереднього варіанту Рішення залишаються незмінними.

 

ПРОЕКТ

Р І Ш Е Н Н Я

Щодо захисту інституції сім’ї

Згідно з Конституцією України та визнаними Україною міжнародними правовими документами держава має зобов’язання перед інститутом сім’ї щодо її розвитку та захисту.

Так, відповідно до ст. 16 Загальної декларації прав людини та ст. 23 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права, сім’я є природним і основним осередком суспільства та має право на захист з боку суспільства і держави. Також, згідно зі ст. 51 Конституції України сім’я, дитинство, материнство і батьківство охороняються державою.

Виходячи із положень ст. 3 Сімейного кодексу України, підстави, на яких створюється сім’я, не мають суперечити моральним засадам суспільства.

Сімейна політика – ключова складова стратегії національної безпеки України. Національна стратегія розвитку та підтримки сім’ї повинна відповідати конституційному принципу верховенства права, основним засадам суспільної моралі та базуватися на традиційних для України християнських цінностях, які відображають природнє розуміння сім’ї як союзу чоловіка та жінки, які народжують і виховують дітей.

Рішенням Конституційного Суду України № 15-рп/2004 від 02.11.2004 р. по справі № 1-33/2004 за конституційним поданням Верховного Суду України було визначено: «Одним із проявів верховенства права є те, що право не обмежується лише законодавством як однією з його форм, а й включає й інші соціальні регулятори, зокрема, норми моралі, традиції, звичаї тощо, які легітимовані суспільством і зумовлені історично досягнутим культурним рівнем суспільства».

Отже, органи державної влади зобов’язані у своїй правотворчій діяльності керуватися передусім принципом верховенства права, а не принципом гендерної рівності чи недискримінації, якому надається неоднозначне тлумачення.

Всупереч зазначеному сьогодні є безліч викликів, які негативно впливають на становище як сімей в Україні, так і громадян. Це такі явища, як: сирітство, діти-інваліди та діти з особливими потребами, матері-одиначки, неповні сім’ї, неможливість повноцінно реалізувати свої конституційні права на лікування, навчання, житло, соціальний захист, гідний життєвий рівень.

Однак, із незрозумілих причин,центральні органи влади пріоритетну увагу надають штучно створеній проблемі так званої дискримінації людей, які ідентифікують себе як гомосексуалісти, лесбійки, транссексуали. Наводимо тому кілька прикладів:

  1. У проекті анонсованих змін до Конституції України Робоча група з прав, свобод та обов’язків людини і громадянина Конституційної Комісії підготувала змінену редакцію статті 51, яка визначає поняття шлюбу та сім’ї. Якщо у чинній Конституції зазначено: «Шлюб ґрунтується на вільній згоді жінки і чоловіка», то у запропонованих змінах пропонується записати: «Право на шлюб, створення сім’ї гарантується законом. Кожен з подружжя має рівні права і обов’язки у шлюбі і сім’ї». Робоча група пропонує вилучити слова «чоловік» та «жінка». У такий спосіб здійснюється спроба закласти конституційну основу для легалізації одностатевих цивільних партнерств і так званих «шлюбів», що розширятиме існуюче, природнє розуміння сім’ї.
  2. У листопаді 2015 року Уряд затвердив «План дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року». Цей документє дорожньою картою для адаптування українського законодавства до деяких негативних стандартів Європейського Союзу. Зокрема, План передбачає легалізацію так званого цивільного партнерства для одностатевих пар, всиновлення дітей трансґендерними людьми, впровадження у навчальний та виховний процес тем про одностатеві стосунки як норму сексуальної поведінки, проведення так званих «маршів рівності» та інших видів пропаганди гомосексуалізму за державної підтримки, надання права бути донорами крові людям із різними формами ризикованої поведінки тощо.
  3. У листопаді 2015 року Верховна Рада внесла зміни до Кодексу законів про працю. Головна мета цієї ініціативи – впровадити словосполучення «ґендерна ідентичність» і «сексуальна орієнтація» у національне правове поле. Таким чином, була встановлена пряма дискримінація людей і роботодавців (у тому числі у релігійних і навчальних закладах), де неможливе працевлаштування людей, що ведуть аморальний спосіб життя або мають розлади власної психосексуальної ідентифікації.
  4. У лютому-березні 2016 року Кабінет Міністрів України запровадив посаду Урядового уповноваженого з питань сім’ї. Проте за кілька днів під тиском певних організацій і урядових структур інших країн, що лобіюють інтереси представників ЛГБТ, Кабінет Міністрів України без жодного правового обґрунтування скасував своє ж рішення.

Керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з огляду на зазначені вище нормативні документи та Постанову Верховної Ради України  від 08.12.2015 № 854-VIII «Про Рекомендації парламентських слухань на тему «Сімейна політика України – цілі та завдання», з метою захисту і підтримки інституції сім’ї в Україні, ________рада

 

ВИРІШИЛА:

  1. ПРОІНФОРМУВАТИ Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Радуі народних депутатів України, Раду національної безпеки і оборони ПРО ВИМОГИ місцевої громадидо центральних органів влади, а саме:

1)  зберегти чинну редакцію статті 51 Конституції України, у якій декларується, що шлюб ґрунтується на вільній згоді чоловіка та жінки;

2) вилучити словосполучення «сексуальна орієнтація» і «гендерна ідентичність» з Кодексу законів про працю України та з інших законів, законопроектів і урядових документів, як такі, що несуть виключно ідеологічне та антинаукове навантаження, та не допустити включення цих словосполучень у нові закони та нормативно-правові акти;

3)  не допустити ухвалення закону України «Про цивільне партнерство»;

4) виключити з регулятивних правових актів у освітній сфері та з текстів підручників норми і положення про статеве виховання, що ставлять за мету «подолання гендерних стереотипів»;

5) заборонитипропаганду різних видів девіантної статевої поведінки, у тому числі у формі так званих «маршів рівності», «прайдів», «гей-парадів», «фестивалів квір-культури» тощо. Ухвалити Закон України «Про заборону пропаганди гомосексуалізму»;

6)  створити Міністерство у справах сім’ї або запровадити інститут  Урядового уповноваженого з питань сім’ї. На відповідні посади призначити людей, які відомі своєю відданістю справі захисту інтересів сім’ї та моральності в українському суспільстві;

7) зупинити процес внесення змін до Конституції України та інших нормативно-правових актів в частині викривлення дефініцій сім’ї, шлюбу, батьківства, материнства й дитинства.

  1. УНЕМОЖЛИВИТИ у межах нашої адміністративно-територіальної одиниці проведення публічних кампаній і заходів, які складають загрозу інституту сім’ї як складовій стратегії національної безпеки України, дискредитують сімейні цінності, популяризують гендерну ідеологію («марші рівності», «прайди», «гей-парадів», «фестивалів квір-культури», тематичні виставки і покази тощо). У випадку надходження повідомлення про проведення таких заходів – відповідному органу ЗВЕРНУТИСЯ до суду ізпозовом про заборону таких заходів в інтересах національної безпеки, громадського порядку та суспільної моралі, відповідно до статті 182 КоАП.
  2. НАДІСЛАТИ копіюцього Рішення Президенту України, Кабінету Міністрів України, Верховній Раді і народним депутатам України, Раді національної безпеки і оборони.
  3. ОПУБЛІКУВАТИ текст цього Рішення у засобах масової інформації.

 

Міський голова                                                                                __________

У Сумах відкрито виставку вуличного сімейного руху в Україні
05.12.2018

У вівторок, 4 грудня о 17:00 відбулося урочисте відкриття фотовиставки національного сімейного руху «Всі разом — за сім`ю!» 20 кращих фотокадрів із 60 міст України радуватимуть око сумчан до 23 грудня. Рух «Всі разом!» спільно з Сумською міською галереєю організовував фотовиставку національного сімейного вуличного руху в Україні. Виставка призначена передати емоції та настрій сімейних фестивалів…

Газети по всій Україні пишуть про рух «Всі разом – за сім’ю!»
22.11.2018

Друковані періодичні видання у різних регіонах України опублікували статті про марафон вуличних заходів «Всі разом – за сім’ю!». Газети повідомили читачів у своїх регіонах про сучасні виклики та загрози для інституту сім’ї, про розвиток  і масштабування родинного руху.

Скандальна урядова стратегія у сфері прав людини: зради та перемоги
21.11.2018

Міністерство юстиції України представило щорічний звіт щодо виконання плану заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року (далі – План дій). Рух «Всі разом!» провів детальний аналіз документу та інформує про наступне.

Національний тур «Всі разом — за сім’ю!» сягнув Житомира та Хмельниччини
19.11.2018

12 та 14 листопада куратор національної кампанії «Всі разом — за сім‘ю!» Руслан Кухарчук перебував з робочим візитом у Житомирі та Кам‘янець-Подільському, що на Хмельниччині.   У понеділок, 12 листопада, Руслан Кухарчук виступав на круглому столі «Виховання молодого покоління в світі християнських цінностей в складний для України час» у Кам`янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка….

Вийшов фільм про національний сімейний рух в Україні
19.11.2018

Презентований документальний фільм про національний рух вуличних  фестивалів «Всі разом — за сім`ю!», які пройшли в Україні у 2018 році! Марафон заходів тривав з квітня по вересень і охопив 60 міст. Всього у подіях взяли участь понад 210 000 учасників. Назва фільму «ВСІ РАЗОМ — ЗА СІМ`Ю. МАСШТАБНИЙ РУХ. НАЦІОНАЛЬНА ТРАДИЦІЯ». Стрічка створена організацією«Всі разом!»…

ФОРУМ «ВСІ РАЗОМ!» У МИКОЛАЄВІ: ПІСЛЯМОВА
22.10.2018

5-6 жовтня в Миколаєві пройшов Християнський Громадянський Форум «Всі разом!». Подія відбулася в рамках Національної кампанії розвитку лідерів та управлініців для суспільних і державних перетворень на основі християнських цінностей. Пропонуємо ознайомитися з відгуками учасників Форуму про захід.

Оновлений проект Рішення місцевої ради щодо захисту інституції сім’ї
23.11.2018

До розгляду пропонується новий проект Рішення місцевої ради щодо захисту інституції сім’ї на рівні адміністративно-територіальної одиниці і на рівні загальнодержавному. З боку окремих міжнародних інституцій і громадських організацій посилюється тиск на державні і місцеві органи влади. Тому виникає нагальна потреба, щоб місцеві представницькі органи влади голосуванням на сесії відповідної ради зробили наступне: — звернулися до центральних…

ЗВЕРНЕННЯ БАТЬКІВ ДО МОН ЩОДО ЗАГРОЗ Т.З. «СЕКСУАЛЬНОЇ ОСВІТИ» У ШКОЛАХ (ПРОЕКТ)
19.11.2018

ПРОЕКТ Міністру освіти і науки України Гриневич Л. М. Шановна Ліліє Михайлівно! Інформуємо Вас, що у навчальному закладі ____________, де навчаються наші діти, проходять лекції із так званої «сексуальної освіти». Під час таких лекцій дітям в позитивному контексті розповідають про мастурбацію, секс із однолітками, одностатеві стосунки, контрацептиви. Також є неприпустимим, що так звані «одностатеві партнерства»…

Доктор юридичних наук М. Медведєва: чому не варто приєднуватися до Європейської хартії рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад
05.11.2018

Обґрунтування непідписання Європейської хартії рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад

Рекомендації ГО «Рух «Всі разом!» щодо Європейської Хартії рівності жінок і чоловіків у місцевих громадах
01.11.2018

Хартію рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад розробила організація «Рада європейських муніціпалітетів і регіонів»  у 2004 році, членом якої є Асоціація міст України. Документ не розглядався українською експертною спільнотою, не був проголосований на засіданні Кабінету Міністрів України та не ратифікований Верховною Радою України.

Суспільний опір країн Європи та світу проти ґендерної ідеології
24.09.2018

Національне законодавство різних країн активно переписують під вимоги ґендерних ідеологів. Головна мета – скасувати природні ролі чоловіка та жінки, деформувати ідентичність, зруйнувати інститут сім’ї та унормувати одностатеві сексуальні стосунки. Ґендерна ідеологія проникає в усі сфери суспільного життя, передусім через антидискримінаційні пункти у законодавстві. Але нині чи не головним правовим механізмом впровадження ґендерної ідеології є Стамбульська…

Культура та християнський вплив в Україні
13.07.2018

Що таке культура? Культура це в першу чергу — набір цінностей і моделі поведінки, які проявляють себе в різних формах (в тому числі в мистецтві та моралі, етика та естетика). Культура це факт нашого існування.

Кам'янське, 26 травня, сімейний фестиваль